не там бе отляво на шофьора, тва е дясно ! а по м/у другото какво е това ??????
Известие
Collapse
No announcement yet.
Лоша миризма от климатика/парното
Collapse
X
-
Виж да нямаш някое умряло животно - ако е от това с никакъв спрей няма да се оправиш, разглабяне му е майкатаот една мишка може да ти смърди с месеци.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Извинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
Поставяш нов филтър и си готов.
2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
1998 145 1.6 T.SPARK
Comment
-
На моя шпрей не пише такова нещо. Само предупреждават да се изчака 15минути преди да се пусне вентилатора, за да не се отровиш от миризматаAlfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.
Comment
-
Първоначално публикувано от pumukleИзвинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
Поставяш нов филтър и си готов., но ще пробвам и по твоя начин
А на мен ми е интересно защо когато климатика работи не смардиsigpicAlfa 156 1.8 TS '00
Comment
-
Първоначално публикувано от Stefan84Първоначално публикувано от pumukleИзвинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
Поставяш нов филтър и си готов., но ще пробвам и по твоя начин
А на мен ми е интересно защо когато климатика работи не смарди
2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
1998 145 1.6 T.SPARK
Comment
-
Първоначално публикувано от pumukleПървоначално публикувано от Stefan84Първоначално публикувано от pumukleИзвинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
Поставяш нов филтър и си готов., но ще пробвам и по твоя начин
А на мен ми е интересно защо когато климатика работи не смарди
направих го по начина който каза, и засега миризмата изчезна
дано не се появи повечеsigpicAlfa 156 1.8 TS '00
Comment
-
Първоначално публикувано от pumukleПървоначално публикувано от Stefan84Първоначално публикувано от pumukleИзвинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
Поставяш нов филтър и си готов., но ще пробвам и по твоя начин
А на мен ми е интересно защо когато климатика работи не смарди
направих го по начина, който каза и засега миризмата изчезна
дано не се появи повече
Благодаря за съветаsigpicAlfa 156 1.8 TS '00
Comment
-
Днес и аз минах през процедурата, съгласно указанията на Доктора и Неокил. По принцип нямах някаква особена миризма откъм климатика, но понеже филтъра не го смених при предната смяна на консумативи и използвах случая да дезинфекцирам сега.
Направи ми впечатление, че тоя препарат се пени яко, абсолютно по същия начин, по който се пени и един друг препарат за тапицерия на същата фирма ( Professional )
, с който претирах седалките и тапицериите на вратите и таблото. Миришат по един и същи начин. Предполагам, че все пак има някаква секретна добавка в този за климатика, дето да го отличава, най-малкото, защото е 2 пъти по-скъп от онзи за тапицерията
П.С. процедурата я минахме успоредно с един пасат на мой приятел и за сетен път се убедих в злия гений на италианската инженерна мисъл и огромната разлика с този на немскатаАз разглобявах 10 мин тая кора под чистачката, а на пасата фитлърът се подаде на 2-рата минута. Обратната манипулация по сглобяването отне същото време
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthyДнес и аз минах през процедурата, съгласно указанията на Доктора и Неокил. По принцип нямах някаква особена миризма откъм климатика, но понеже филтъра не го смених при предната смяна на консумативи и използвах случая да дезинфекцирам сега.
Направи ми впечатление, че тоя препарат се пени яко, абсолютно по същия начин, по който се пени и един друг препарат за тапицерия на същата фирма ( Professional )
, с който претирах седалките и тапицериите на вратите и таблото. Миришат по един и същи начин. Предполагам, че все пак има някаква секретна добавка в този за климатика, дето да го отличава, най-малкото, защото е 2 пъти по-скъп от онзи за тапицерията
.......
т.е. спокойно можеш да си почистиш тапицерията с преперат за климатик и колата ти ще стане стерилна
2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
1998 145 1.6 T.SPARK
Comment
-
Първоначално публикувано от pumukle...Препаратите са на практика еднакви, само в този за климатика има добавени голямо количество антибактериални и антигъбични агенти...
т.е. спокойно можеш да си почистиш тапицерията с преперат за климатик и колата ти ще стане стерилна...е верно че за 10-ина лв става дума, ама все пак е редно да се знае, че тея гъбични агенти са скъпички
Иначе сега купето замириса доста добре от двойното действие на тапицерския и този за климата препаратиНе е натрапчива миризмата, приятна е. Доволен съм като цяло
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Ако имаш намерение да кръшнеш с някоя кака, първо я събори в колата с фунгицидаAlfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.
Comment
Comment